مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

بی هوا

1392/12/6 16:00
نویسنده : مامان فاطمه
944 بازدید
اشتراک گذاری

چشای من پر خواهشه، نگاه تو یه نوازشه، برای این دل دیوونه

دلم برات پر میکشه، صدات واسم آرامشه، نگات مث نم بارونه

دوست دارم، دلم میگیره بی تو بی هوا

هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونمه، قلب تو قلب منه

هر جا تو هر نفس دل واسه تو می زنه

کی غیر تو عزیزم، همه حرفامو میدونه

اشکامو کی می فهمه، غم چشمامو می خونه

عشقت کار خدا بود، که تو رو به دلم داده

دنیا منو فهمیده، مهرت به دلم افتاده

دوست دارم، دلم میگیره بی تو بی هوا

هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه

هر جا تو هر نفس دل واسه تو میزنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

امیر مهدی و عمی
6 اسفند 92 17:41
سیمرغ
7 اسفند 92 15:16
شاه نی نی
10 اسفند 92 15:10
ای جانم . هزار ماشالله به این گل .رزاخیلی شلوغ شده اونقدر که دیگه حتی وقت نمیکنم بیام اینجا
مامان فاطمه
پاسخ
اخی نازی الان دیگه وقت شیطونیاشه دیگه مامانی
شاه نی نی
10 اسفند 92 15:32
مامان آنی
20 اسفند 92 10:04
شاه نی نی
20 اسفند 92 12:00
اونقدر خرد و داغونم که نگو. خدا رزا رو دوباره بهم داد . نمیدونین چه عذابی کشیدم.از چهار شنبه 14 اسفند این مریضی لعنتی شروع شد. دو تا بیمارستان بستری اش کردیم. رگهای دست بچم خشک شده اینقدر سرم زدن هنوزم بستریه. امشب.....
مامان فاطمه
پاسخ
وا چرا
مهساونی نیش
21 اسفند 92 21:21
سلام گلم مرسی.وبلاگ شمام خوشگله.خوشحالمون کردی بازم بیا پیشمون خاله
مامان گلشيد
26 فروردین 93 9:43
اين آهنگ و خيلي دوست دارم واسه همين روي وبلاگ گلشيد گذاشتم توي دوران بارداريم هر وقت دلم غصه دار ميشد با اين آهنگ آروم ميشدم
مامان فاطمه
پاسخ
اره خیلی خوگله