مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

این چند روز

1393/3/6 16:08
نویسنده : مامان فاطمه
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

سلامniniweblog.com

ما دیگه توی عطیلات تابستونی بسر میبریمواقعا با حاله 

هفته پیش بلیط گرفتم برم روز جمعه ولی وسط هفته از اداره تل کردند بریم گزینش .رفتم ولی گزینش نکردن گفتن هفته بعد الان آخر هفته بعد شد ولی خبری نشد تا آخر تابستون همین جور مارو علاف میکنن 

از مانی جون هم بگم فعلا خوابه بعضی روزا کسری میاد باهم بازی میکننniniweblog.com

یه روز یه کار بد کرده بودش منم تحویلش نمیگرفتمدلشکسته بعد عذر خواهی کردو بخشیدمش توی اتاقش داشت کارتون میدید رفتم چند تا ماچش کردم در حالی که داشت شیر میخورد گفت برو منم نگاش کردم فهمید ناراحت شدم لبخند زد وخندید منو ماچ کرد گفت دوستت دارم فقط بروniniweblog.com

می خواست کارتونش ببینه نازیمحبت

 

کلی کاراش یادم رفته تا بعد بایییییییییییی

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✍ مری
6 خرداد 93 17:30
عجیجمههههههههه وا خب رفتی مزاحم بچه شدی اونوقت میگی از رفتارش ناراحت شدی
مامان فاطمه
پاسخ
خو رفتم ماچش کنم
سیمرغ
7 خرداد 93 14:14
سلام گلم، نگران گزینش نباش، با لباس پوشیده و گشاد و بلند برو ولی لازم نیست که الزاماً چادر سرت کنی، اگه بقیه جاها با مانتو هستی، چادر سرت نکن. یک سری سوالای شرعی می کنند مثلاً سوره های سجده دار کدامند و از این چیزا. یه نگاهی به رساله امام خمینی بنداز. سوالای اجتماعی و سیاسی هم می کنند اما اگه از اولش خودتو بی اطلاع نشون بدی و بگی اهل سیاست و اخبار و این چیزا نیستی، کمتر ازت می پرسند.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون
معصومه
19 خرداد 93 18:03
خوش بگذره تعطیلات عکس مانی رم بزار دیگه ما شیرین پسر و ببینیم.. بوسش کن.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عکس جدید ندارم هر وقت گرفتم چشم