مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

چقدر دیر شد

1393/7/2 22:15
نویسنده : مامان فاطمه
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند ماهی نبودیم رفتیم شمال عروسی مانا بود برگشتیم خیلی زود گذشت تو ماه رمضون که جایی نمیشه ررفت

الان هم مدرسه شروع شده مانی هم مهد میره موقع رفتن سختش بود یکم بیتابی میکرد اون کارشم انجام دادیم راحت شدم ولی خیلی اذیت شدمخودشم هذیت شد طفلی بچم

امسال کلاس 4ام گرفتم چون عوض شده خیلی سرم شلوغه باید مطالعه کنم کلاس اموزشی برم . الان که می نویسم خیلی خستم از 5 صبح بیدارم چشام بسته میشه ولی میخام یسر به دوستای وبلاگی بزنم گرچه خودشون......... 

فعلا بای

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ویژه کودکان
2 مهر 93 22:42
عزیزم چه بانمکه. هزار ماشالله به این سایتی که گذاشتم سر بزنید پشیمون نمی شید
معصومه
3 مهر 93 12:05
سلاممممم..اومدین..خوش گذشت.. دلم براتون تنگیده بود حسابییییییییییی.. مانی جونم خوبه؟
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم اره اومدیم جات خالی
سیمرغ
5 مهر 93 10:18
سلام عزیزم، سفر به خیر، ایشالا خوش گذشته باشه راستش من هرازگاهی میومدم یه سرکی به خونه ات میکشیدم ولی نبودی تا عرض ادب و سلام کنم انشاءالله سال کاری خوبی داشته باشی، مانی رو هم از طرف من ببوس
مامان گلشيد
27 آبان 93 10:59
سلام عزيزم خوبي خانومي خيلي وقته كم پيدايي ماني جون خوبه ؟ يه سري بهمون بزن خانوم خوشحال ميشيم (نگي الان دست پيش گرفتما اينترنتم تو خونه قطعه توي اداره هم كه همش ) اين ... خيلي معنا داره‌ها اين ... يعني چي؟؟؟
مامان گلشيد
11 آذر 93 8:04
كلاً نمياي ديگه ؟!! بهمونم كه سر نميزني اي مامان آي آي آي