مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

00

1392/11/21 15:57
نویسنده : مامان فاطمه
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیشب اصن حالم خوب نبود داشتم میمردم

سرفه میزدم وچند روزه که خیلی احساس سرما میکنم

شاید امروز برم دکتر

همییشه میزارم وقتی حالم خیلی بد شد میرم خودم هم نمیدونم چرا؟

مدرسه هم خوب میگدره

مانی هم نشسته بازی میکنه البت با گلکسی. باید محدودش کنم این همه بازی بده واسش

جاتون خالی دارم گل گاو زبون دم کرده میخورم شاید بهتر شم

مازیار هم از سر کارش زودتر اومده حالش بده

خانم آدرنگ هم که رفت چون شوهرش اینجا سکته کرد وفوت کرد بیچاره 37 سالش بو خانم آدرنگ هم 34.

خیلی ناراحت شدم چون واقعا هوای منو خیلی تو مدرسه داشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

معصومه
21 بهمن 92 18:25
ان شاالله که زودتر خوب بشی عزیزم..مواظب مانی جون باش و ببوسش خیلی از برگشتنت خوشحالم عزیزم..
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون دوستم
سیمرغ
26 بهمن 92 11:13
سلام گلم، خیلی مواظب خودتون باشید. شلغم و جوشونده آویشن بخور زودتر خوب شی عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم نمیدونم امسال چرا اینقدر مریض میشم
مامان یزدان
28 بهمن 92 11:22
انشاا... بهتر بشی عزیزم.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم
سیمرغ
29 بهمن 92 10:19
غصه نخور خواهرم خوب میشی، عوضش میگن کسی که مریضیای کوچولو بگیره به بیماری سخت مبتلا نمیشه
مامان فاطمه
پاسخ
واقعاخداکنه
مامان گلشيد
29 بهمن 92 11:12
همهمه
5 اسفند 92 9:29
انشاالله هرچه زودتر خوب می شی گلم نگران نباش