مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

خرید

1391/11/10 15:45
نویسنده : مامان فاطمه
391 بازدید
اشتراک گذاری

خوابسلام پسر گلی مامان

ماني

یک شنبه کلاس سنتور تشکیل نشد منم گفتم فرصت خوبیه برم واست شلوار بخرم من و تو ،چندتا مغازه رفتیم یا من خوشم نیومد یا شما میگفتی کوچیکه یعنی خوشم نیومد یه مغازه هم رفتیم به آقای فروشنده گفتم شلوار میخوام آقای فروشنده هم رفت چند تا شلوار صورتی وقرمز گلدار آورد گفتم آقا اینا که دخترونه هستتعجبآقاهه بهم گفت مگه بچه شما دختر نیست ؟؟؟؟؟؟گفتم نه بابا پسره آقای فروشنده هم خندید هم قرمز شد بیچاره خجالت کشید انگار تو رو با دختر اشتباه گرفته بود چند بار گفت :اااااا پسره؟

به هر حال یه شلوار ویه کلاه واست خریدم اومدی خونه همچین که در و باز کرد م اومدی تو گفتی : سللام سنجد سلام .....من اومدم

این سنجد هم کلی بلا شده موقع خواب پشتتو دست میکشيدم که بخوابی گفتی:"نه سنجد دست بکشه" منم دست سنجد کشیدم پشتت بعد گفتی :"نه سنجد بلد نیست" باز خودم دست کشیدم تا خوابیدی

کارتون فوتبالیستا هم که نگاه میکنی میگی :"من سوباسام"

بعد ناهار کلی بازی کردی و گفتی "مامان سوباساست"

هی توپ و با پا تا اتاق شوت میزدی بعد با دست برمیداشتی و میبردی میزاشتیش توی پذیرایی دوباره شوت میکردی و تکرارو تکرار...

گاهی وقتا هم گل میزدی میگفتی مانی گل زد وصدام میکردی سوبا سا؟ سوباسااااااا....گل زدمنیشخند

خدا به داد من برسه بزرگ شی چه بلایی سر خونه میاری با توپ بازی

پسر خوبی هم هستی بهت گفتم مامان میخوای برات یه توپ بزرگ بخرم گفتی نه مانی توپ داره آخییییییی پسرم کم خرجهنیشخند

الان هم خواب تشریف داری پاشدی میخوای عمو پورنگ ببینی

خودم هم به فکر سفره هفت سینم چندتا عکس هم میزارم چون خوشگله

شايد زود باشه اما اشكال نداره زودباشه بهتر تا دير باشهیول

آخي چه ناز خوابيده پسر گلي

 

ماني

ماني

اينم چند تا عكس واسه عيد تا ايده بگريد دوستان

مانيمانيماني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان یه فسقِلی
10 بهمن 91 16:00
خیلی بامزه بود

فروشندهه بیچاره



مبارک باشه ... چه لباس های خوشگلی


ممنون
لیدا مامان برسام
10 بهمن 91 16:42
اخییییییییی ماشالله چه پسر نازی دارین چقدرم ناز خوابیده عسیسمممممممم خدا حفظش کنه واستون
saba
10 بهمن 91 16:46
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
11 بهمن 91 0:57
هزار ماشالله به این گل پسر چه لباسای نازی. مبارکه


ممنون خاله جون
مامان نیروانا
11 بهمن 91 8:34
وای فاطمه جونم، آقای فروشنده رو بگو، طفلی حق داشته بسکه مانی جون نازه ماشالا، فکر کرده دختره، عزیزم
مرسی که به ما سر میزنی دوست خوبم.


اره عزيزم پسر ما رو دختر كرده بود بنده خدا
معصومه
11 بهمن 91 10:48
سلام عزیزم..خریدای مانی جونم مبارک باشه.. خب از بس خوشگل پسرم خب اشتباهم میشه دیگه..مگه نه مامانش..هزار ماشاالله..


اره ديگه خوشگليش به مامانش رفته
مامان یزدان
11 بهمن 91 13:02
سلام. الهییییییییییی.چه ناز و معصوم خوابیده. لباس های جدید هم مبارکش باشه. یزدان هم مثل مانی همه با دختر اشتباه می گیرن.
مامان مانی جون
11 بهمن 91 15:37
ممنون که جویای حالی مانی هستی
خیلی بهتره
خریدای گل پسری هم مبارک


ممنون خاله جون
فاطمه(خاله و عمه بچه ها)
11 بهمن 91 17:50
سلام
خیلی جالب بود تا اخرشو دیدم مخصوصا اون ژله نیمرویی و اون گل پسر خوشگلت
وبمون آپ شده منتظریم...


عزيزم ادرستو نداشتي اگه اومدي ادرس وبتو بدارلطفاتا بتونم بيام
مری
12 بهمن 91 1:16
مبارکهههههههههههههههههههه ولا منم بودم با این ناز مانی خان و این وز موهاش میگفتم دختره ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان یه فسقِلی
13 بهمن 91 1:58
من بازم آپ م ...

بدو بیا


اومدم
بابابزرگ گلشید
13 بهمن 91 13:58
ماشاالله به مانی جون پسرمون موهاش بلنده خووو بخاطر همین آقاهه اشتباه گرفته
معصومه
13 بهمن 91 19:44
معصومه
14 بهمن 91 12:15
کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی؟


هستم ولي اين پسر شيطون مگه ميزاره نظر بزارم
شاه نی نی
14 بهمن 91 12:34
ماشالله چه ناز خوابیده


ممنون خاله جون
سارا
14 بهمن 91 13:13
منم از این پسرهای خوشگل میخوامممممممممممم


قابل نداره خاله جون ايشا.. يه ني ني خوشگل و ناز و ماماني وخوردني مياري
مامان آنی
14 بهمن 91 23:30
سلام عزیزم خوب مانی جون هم خوشگله هم نازه بیخود نیست که اشتباه می گیرن
سعید
19 بهمن 91 15:13
سلام اگه دوست دارید عکس فرزندتون رو به صورت نمایش سه بعدی (3D) دربیاورید به وب ما سربزنید نمونه کارها سمت چپ وبلاگ قرار دارند