مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

00000

1391/12/19 8:37
نویسنده : مامان فاطمه
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند روز دیگه اگه خدا بخواد میریم خونمون

 امشب خیلی سرد ه باد میزنه و اسکله تعطیله رفتیم پارک الان اومدیم خونه 

وقتی غذا میخوری دهانتو نشون میدی میگی غذا رفت اون تو رفت اون تو دیدی مامان

دیگه احتمالا تا جابجا بشیم نمیتونم پستی بزارم مامان اینا هم 28 احتمال زیاد حرکت میکنن 

تو هم الان روی تخت دراز کشیدی میگی پلنگ اورتی میخوام جوجه خشمگینی میخوام مامان.برم به شام برسم کوکوی سبزی درست کردم که هر دوتامون خیلی دوست داریم             دوستت دارم عزیزم هر وقت میخوابی تا موقع بیدار شدنت دلم واست تنگ میشه دستای کوچولوتو میگرم به صورت معصومت نگاه میکنم خدا رو هزار بار شکر به خاطر داشتن تو ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان یزدان
19 اسفند 91 10:07



عزیزممنون میای به ما سر میزنی هنوز مشکل وب شما برام حل نشد هر وقت میام راه نمیده فقط وب شما اینطوره خواهر
معصومه
19 اسفند 91 11:08

این گلم برا چشم روشنی خونه تون ببخشید کمه


واااااااایییییییییییییییی ممنون خیلی هم علیه
مامان امیرعلی جیگر
20 اسفند 91 11:32
nasema
21 اسفند 91 6:20
سلام دوست عزیز اگه دلت یه یادگاری خوشمل با عکس نی نی خوشملت میخواد فقط با 2000هزار تومان زود بیا پیش من موندگارترین عیدی واسه نی نی خوشملت یک تقویم خوشگل باعکس و طرح دلخواه شما