مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

پارک زیتون

1392/2/20 17:45
نویسنده : مامان فاطمه
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

دیروز رفتیم پارک زیتون نشستیم و امواج خروشان دریا رو مشاهده نمودیم باد در حد المپیک بود مازیار  رفت تا مانی بازی کنه چند دقیقه بعد برگشتن وگفت وسایلا کثیفه مامان نمبخوام البته کثیف نبودن رنگشون پریده بود کلا یکم وسواسیه 

بستنی چوبی که میخواد بخوره میگه اول پوستشو در بیارکلافهخنده

سیب زمینی سرخ کرده یکم برشته شه میگه پوست داره نمیخوامکلافه

میوه نمیخوره ولی اگه هم هوس کنه باید پوستشو بکنه

نمیدونم این بچه به کی رفته من که اینقدر وسواسی نیستمخنده

فک کنم لوسش کردم

خلاصه کلی روحمان تازه شد البته گفته باشم صدف جمع نکردیم چون اصلا صدفی نیست 

چند تا عکس خوشگل از مانی گرفتم ولی با موبایل 

جای همه شما خالی بود 

بعدش رفتیم پاساز جایی که مازیار اصلا حوصله نداره بعضی اوقات بشوخی  میگه اگه میتونستم یه هواپیمای جنگی ور میداشتم همه پاسازارو بمباران میکردمخنده

اگه خانم ها نرن بازار همه مغازه ها تعطیل میشه جاش کتابفروشی و روزنامه فروشی باز میشهیولنمیدونم واللا همه اقایون نظرشون در باره خرید همینه یا نه؟سوال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان یزدان
21 اردیبهشت 92 10:02
مامان مهرو
21 اردیبهشت 92 11:57
گل پسره ماشالا
سیمرغ
21 اردیبهشت 92 15:14
ولشون کنیم این آقایونو
با پسری خوش باش گلم
مرسی که اومدی و وب دیگه منو هم دیدی و واسم نظر گذاشتی
عزیزم من همه عکسهای زیبایی که میگیرم تقدیم شما می کنم گلم


ممنون واقعا زیبا بودن
سیمرغ
22 اردیبهشت 92 9:46
من تا حالا فکر می کردم فقط مانی رو دارین. حالا دو تا بوس واسه دوتا دسته گلت خواهر


عزیزم فقط مانی دارم
مامان آنی
23 اردیبهشت 92 9:59
همیشه به گردش
معصومه
23 اردیبهشت 92 19:04
به به همیشه به گردش و خوشی.. آره آقایون همشون اینجوری ان والا..
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 اردیبهشت 92 11:28
بذار خیالت رو راحت کنم، همه ی آقایون همینن

بیخیال، فقط از همسری پول بگیر و برو خرید

خانوم ِ وسواس،
این بچه از یه جایی یاد گرفته که هی بگه پوست داره و اینا...

شک نکن

ههههههههه ... خودمونیما، جریان بمیارون خیلی باحال بود ... دیگه نتونستم جلو خودمو

بگیرم


نمی ونم من وسواس نیستم خالم وسواسیه
نارین
24 اردیبهشت 92 11:46
‏[‏گل]
همهمه
28 اردیبهشت 92 14:33
مطمئن باش که همه آقایون همینند باید بی خیالشون بشی عزیزم یه گوشت در و یکی دروازه