مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

روز پدر مبارک

1392/3/1 15:58
نویسنده : مامان فاطمه
325 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام روز پدر مبارک باشه

واسه همه بابا ها ی حال و آینده

روز مرد هم مبارک باشه

niniweblog.com

.

اگر بدانی

چه کسی،کشتی زندگی را

از میان موج های سهمگین روزگار

به ساحل آرام رویاهایت

رسانده است؟

پدرت را می پرستی . . .

روز پدر مبارک

.

niniweblog.com

 

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده .

آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم

روزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارم

 

 شعر روز پدر

.

پدر، تو تپش قلب خانه ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق،

از خانه بیرون میروی و با کشش عشق، دوباره باز میگردی.

تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را

به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری…..

امروز بی نهایت دلتنگ پدر هستم….

تقدیم به همه بابا های خوب دنیا

 

 روز پسر خوشگل خودم مبارک باشه به هر حال مرد آینده هستش بوس  


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

حسین
1 خرداد 92 14:33
برای مردها این هدایا هم بامزه هستش
مامان اینده یه فسقلی
1 خرداد 92 21:34
روزشان مبارک

جوراب هم مبارکشون باشه ...


اره واللا جوراب خوب اومدی
م (خط خطی های خوانا)
1 خرداد 92 22:07
من هم این روز رو به بابای مانی و مردان محترم خانواده شما تبریک میگم عزیزم


ممنون
حمید
2 خرداد 92 0:38
سلام مانی جان خوبه جه خبر اونجا هوا گرم شده؟
مامان ماني جون
2 خرداد 92 10:30
آقا كوچولو روزت مبارك


ممنون خاله
شاه نی نی
2 خرداد 92 15:13
روز پدر مبارک . امیدوارم مانی کوچولو هم یه روز پدر بشه


ممنون خاله
معصومه
3 خرداد 92 10:35
عزیزم چقدررررررررررر مهربونی تو
روز مانی جانم و بابای مهربونشون هم مبارک عزیز دلمممم



ممنون
سیمرغ
4 خرداد 92 12:33
همکارم میگفت چرا خانوما طلا بگیرن ما مردا جوراب
من گفتم: در اصل همین جورابم کارخونه های جوراب بافی مد کردند وگرنه کو روز مرد تو تقویم؟
ولی جدای از شوخی
این روز قشنگ مبارک خودتو پدرت و پسرتو همسرت باشه


راست گفتی این مردا چش نداشتن ببینن روز زن واسه خودشون روز مرد اختراع کردن
مری
4 خرداد 92 16:09
سلاممممممم خوبی دوستم مانی خوبه؟
روز همسرتم مبارککککککک

این کاریکاتوره خیلی باحاله


اره باحاله
مامان آنی
6 خرداد 92 15:32
من هم این روز رو به بابای خوب ومهربون مانی جون تبریک میگم


ممنون خاله جون