مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

ساعت آشپزی(کیک فنجونی

1392/3/6 18:44
نویسنده : مامان فاطمه
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

توی این فنجونارو نگاه کنید

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ 

 

مانی

اینا کیک کوچولوهای خوشگل هستن که بدون فر درست شدند

اینم عکساشون بیرون از فنجون

مانی

                                       

این سه کوچولوی خوشگل به راحتی درست شدند قراره این کیک  و وقتی داداشم میاد درست کنم این اولین بار بود که درستش کردم البته با یه طعم دیگه میخوام امتحان کنم چون خودم کاکایو دوست ندارم از اونجایی که مازیار نسبت به غدا ها حساس بید واینو تایید کرد خوبه فقط گفت شیرینیش یه کم بیشتر باشه این دفعه میخوام یه کم شیر با طعم توت فرنگی درست کنم ببینم چی میشه

باورتون نمیشه این کیکها در یک عدد قابلمه در حال جوش گداشته شده پخته شده واسه اونایی که فر ندارن خیلی خوبه

حالا میگم چطور پختم

دستورشو از اینترنت گرفتم ولی نمیدونم کدوم سایت بود چون تو دفتر اشپزیم نوشته بودمش

3قاشق ارد

3قاشق شکر

2 قاشق پودر کاکایو

1قاشق چای خوری بکینگ پودر

3قاشق روغن مایع

5قاشق شیر

1 عدد تخم مرغ

اول مواد خشک باهم مخلوط میکنیم بعد تخم مرغ میریزم توش با چنگال میزنیم

بهد روغن بعدش شیر میریزیم وهم میزنیم

فنجونارو روغن میمالیم با پنبه  تا نصف فنجون مواد کیک میریزیم توی فنجون ویه قابلمه  روتا اونجایی اب میریزیم که نصف فنجونارو آب بگیره (البته میدونید منظورم بیرون فنجانهاست داخلش که مواد کیک میریزیم) بعد میزاریم بجوشه

جوش که اومد فنجونارو میزاریم توش یه دمکنی هم میزاریم روی قابلمه حرارت گاز کم تا 15 دقیقه بعد زیر گاز خاموش تا 10 دق هم میمونیم بعدش فنجونارو میاریم بیرون میزاریم خوب که سرد شد کیکای کوچولو رو ازش در میاریم ومیل میکنیم

امیدوارم خوب توضیح داده باشم

                                       متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
6 خرداد 92 18:47
به به عجب هنر مند


ممنون امیدوارم درست کنین لذت ببرین
سیمرغ
7 خرداد 92 9:19
جونمی جون کیک
خوشمزه به نظر میان گلم
دستت درست کدبانو


بفر مایید به سکسکه و همهمه جان هم بده هااا
مامان
7 خرداد 92 21:05
خوش به حال مانی جون با این مامانه مهربون و هنرمند..خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
سیمرغ
8 خرداد 92 10:21
سلام بر مادر و پسری چون گل


سلام خانوم گل
معصومه
8 خرداد 92 10:32
به به خانووم کدبانو..چه کیک خوشمزه ای درستیدی عزیزم..انگاری چه راحتم هست..



اره گلی راحته
امیر مهدی و عمی
8 خرداد 92 10:56
سلام بر مامان هنرمند
دستتون دردنکنه عالی بود


ممنون
مامان مهرو
8 خرداد 92 16:16
چه جالب .خوش به حال مانی


مانی نخوردش کاکایو دوس نداره همه رو باباش خورد
معصومه
8 خرداد 92 17:10
فاطمه جونم شرمنده این سری یادم رفت فونتو بزرگ بگیرم حتما چشات اذیت شده ببخشین گلم..




اشکال نداره عزیزم یه دونه معصومه خانم که بیشتر نداریم


حمید
8 خرداد 92 22:13
سلام ممنون
مانی جطوره
خوشبحالتون با این کیکهای خوشمزه مخصوصا با بستنی سنتی


بستنی سنتی رو خوب اومدی که دلم واسش یه ذره شده
نهال مثل همیشه
9 خرداد 92 12:32
http://ihedieh.com/forum/showthread.php?1088-طرز-تهیه-انواع-کیک&p=3951#post3951
اینجا رو یه نگاه بندازین...

واستون آموزشتون رو تو سایت ای هدیه گذاشتم با اسم وبلاگتون


وای ممنون ازتون واقعا سورپرایز شدم گلی
مری
10 خرداد 92 19:43
جالب بود برم بدرستم اگه خوب شد منم عکس میذارم


اره درست کن ببین خوشت میاد
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
12 خرداد 92 0:21
یعنی من عاشق اون غذاهایی ام که بدون فـــر درست میشن ...

چون ما فر نداریم

مرسی که دستورشم نوشتی عزیزم


خواهش میکنم خوشمزس درست کن
مریم
13 خرداد 92 8:08
خواستم تشکر کنم کیکو درست کردم راحت و خوشمزه بود مرسی


خوشحالم کردی
مرمر(مامی کسرا)
17 خرداد 92 12:32
خوش به حال مانی جون که همچین مادر هنرمندی داره...نمیدونم کی گذشت الان نیم ساعته اینجام ... ای وللللللللللللللللل...راستی فنجونا نمیشکنه....




نه واسه همین باید فنجون باشه اگه لیوان باشه شاید بشکنه
در ضمن مانی نخورد چون کاکایو داشت