مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

دایی فرزاد

1392/3/17 10:56
نویسنده : مامان فاطمه
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز ناهار قرار بوده دایی فرزاد با زن دایی رویا ناهار بیان خونمون البته دایی گفته بود ناهار بیان دنبالمون بریم بیرون ولی من غذا درست کردم ساعت یک ظهر شد دیدم ازشون خبری نیست تل کردم دایی که جواب نداد به زندایی تل کردم گفت فرزاد رفته غواصی دیر میان بعد یه مدت دوباره زنگ زد و گفت فرزاد حالت تهوع گرفته نمی تونه بیان خلاصه ساعت 5-6 اومدن منم که دیگه غذا درستیده بودم خیلی زیاد چون فک کردم دوستاشونم میان گفتم بمونین خلاصه شام موندن 

قیمه وکباب کوبیده درست کردم عکسشو بعد میزارم

چون مهمان داشتم نتونستم عکس بگیرم

دایی فرزاد هم از این ماشین هایی که باید جادشو درست کنی وماشین بزاری توش اورده واسه خونه ما هم هدیه اورده عکس ماشینتو میزارم که بمونه واست

البته بعدا توی یه پست دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

معصومه
17 خرداد 92 15:36
سیمرغ
18 خرداد 92 11:47
فاطمه جان دستت درست
خدا دایی و خوارزاده رو نگه داره که اینقده با حالند.
وای خدای من چه کبابایی


ممنون اخیییییییی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 خرداد 92 17:45


برقرار باشین همیشه ...

امیدوارم واسه داداشیتون رفع کسالت شده باشه


ممنون اره غواصی کرده حالت تهوع گرفته بوده
مامان حسام كوچولو
19 خرداد 92 12:31
واي چه كبابايي دلم آب شد
ماني جون شاد باشي ودر پناه خدا و زيرسايه ي پدر ومادر


ممنون وهمچنین