مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

اولین کاردستی

1392/4/1 12:35
نویسنده : مامان فاطمه
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

این چند روز واسه مانی انواع کاردستی درست کردم خیلی دوق داشت خودشم اولین کاردستیشو درست کرد کاغذارو پاره میکرد روی مقوا میچسبود به قول خودش یه دستی درست کرد

همین جمعه یعنی 7 تیر من ومانی جون میریم رشت خدا بداد برسه از وقتی مانی 6 ماهش بود دیگه هواپیما سوار نشدم اخرین بار اینقدر تکون خورد ومانی گریه میکرد ترسیدم چند باربعد اون هم بلیط گرفتم پس دادم 

ایندفعه ببینم میرم یا نه

کاردستی من ومانی

 خروسه رو از وب خانم بندری یاد گرفتم ازش ممنون کفشدوزک ایده خودم بود روی اون سی دی روی اقا فیله (خانم بندری) میتونید عکس بچه هارو بچسبونید جوجه خشمگین ایده خودمه داخل بال کفشدوزک میتونید برنامه هفتگی یا غدایی بچه هارو بزارید یا هر چی خودتون دوست دارید

 

 

 

مانیمانیمانیمانی مانیمانی

 این کاردستی مانی جونهقلب

مانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

شاه نی نی
1 تیر 92 14:00
هزار ماشالله به مانی هنرمند


ممنون خاله جون
سیمرغ
1 تیر 92 15:34
ای جان خوشگلم، خیلی هنرمندیا، خوشمان آمد.
میگما اصلن ترس به دلت راه نده. یه آیه الکرسی بخون و از سفرت لذت ببر
پرواز خوبی داشته باشی گلم




ممنون باشه ایهالکرسی میخونم
مامان آنی
1 تیر 92 17:41
یکی از یکی زیباتر بود آفرین به مامانی جونی و مامانی باسلیقه


ممنونم
مامان یزدان
2 تیر 92 10:43
عالیه مانی جون


از اینکه بهمون سر میزنی ممنون خاله رفتم رشت ببینم میتونم بیام به وب یزدان جون [گل
همهمه
2 تیر 92 11:12
آفرین مانی هنرمند خیلی قشنگ بود
باتوکل به خدا برید مطمئن باش خیلی خوش می گذره


ممنون خاله جون
معصومه
2 تیر 92 11:27
به به به خانوم و پسملی هنرمندش..ماشاالله.. قبول که ما بی سلیقه ایم..
سفر بی خطر گلمممم


عزیزم این چه حرفیست شما هم هنر مندی
ممنون
سیمرغ
2 تیر 92 13:02
سلام فاطمه جان، عیدت مبارک، خیلی التماس دعا
سفرت بی خطر و خوش


ممنون عزیز
مرمر(مامی کسرا)
2 تیر 92 15:46
بابا آشپز ...هنرمند....من چی بگم آخه به تو..چشم میخوریهااااااااااااا


نه بابا خواهش میکنم
مرمر(مامی کسرا)
2 تیر 92 15:47
دست مانی جونمم درد نکنه...خیلی خوشگلن خاله جون..ایشالا به سلامتی برین و برگردین...


ممنون خاله جون
مامان دنی
4 تیر 92 10:29
وای واقعا کاردستی مانی یه دنیا حرف داره من فکر میکنم توی کاردستیش همه چی رادرست کردهخانمی رفتی رشت جای ماراهم حسابی خالی کن جای ماهم کلوچه...سیر...زیتون بخوریدفقط دوست نداریم بارفتنتون به سفر حضور گرمتون روی وب کمرنگ بشهعکسای دنی جون که دیدید متعلق به روستای ابیانه کاشان بود البته در ادامه مطلب نوشته شدهفعلا بای

lممنون چشم حتماان شا.. اگه اینت باشه حتما سر میزنم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 تیر 92 1:38
چه ناز شدن ... الهــــــــــی