مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

بدو بدو حراجه

1392/4/4 11:53
نویسنده : مامان فاطمه
441 بازدید
اشتراک گذاری

ایتم بادکنکای خوشگل خواستی ببینی برو ادامه مطلب

از این بادکنکا دوست داشتم درست کنم که درستیدم کلی هم با مانی بازی کردیم خودم بیشتر دوق داشتم این بادکنکا واسه تولد بچه ها عالیه فک نکنید سخت درست میشه خودم فقط اولی رو ترکوندم بعد تونستم درست کنم نکتش اینه که همه بادکن نباید باد کنی چون میپیچونیش  باید جا داشته باشه تا نترکهنیشخند راستی اسمشون بادکنکای ماریه یادمه بابام وقتی بچه بودیم برامون میخرید ولی ما بادش میکردیم بعد که ولش میکردیم صدا میخورد البته مدلش یه کم فرق داشت با این بادگنک 

 

یادمانیمانیمانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

سیمرغ
4 تیر 92 12:34
ای جان. تو پژی هم که واسه بچه ها مراسم می گیرن از اینا میدن
مام همیشه سه تاشو میگیریم میاریم اتاق باهاش بازی می کنیم

از اون بادکنک گازی ها یادش بخیر


بادکنک گازی اره خیلی با حال بود
امیرمهدی و عمی
4 تیر 92 13:56
سلم سلم
به به چه عالی دستتون درد نکنه


ممنونم
مامان دنی
4 تیر 92 15:38
افرین میبینم که روز به روز مادر وپسر خلاق تر میشیند به این میگند یه مادر باحوصله واینده نگرنمیدونی وقتی واسشون وقت میزاریم واین کارها را میکنیم چقدر حال میکننددنی من که چند روزه میگه مامان یادش بخیر فردا(یکسال پیش رامیگه)باهم کاردستی درست میکردیم الان این چند روزه فقط در گیر عروسی خواهرم هستم کارام که سبک تر شد یه سری کاردستی خوشگل میزنم روی وب که با مانی جون درست کنیدازطرف من ببوسیدش

ممنون منتظر هنرت میمونیم عروسی خواهری هم مبارک باشه

رها مامان راستین
4 تیر 92 17:25
به به چه عالی دستت درد نکنه



سیمرغ
5 تیر 92 12:18
خنکه بادکنکه من میخوامش دلبرکه





[گل
بفرما قابل شوما رو نداره
مامان یزدان
5 تیر 92 13:55
بابا کولاک کردی


نه بابا خواهش میکنم خجالت ندین
مامان ماني جون
5 تیر 92 21:05
واي من كشتهءئ اين حوصله و سليقتم
ببوس شيطونكتو


چه کنیم دیگه یه دفعه تب کاردستی میگیره درست میکنیم ولی بچه ها خیلی لذت میبرن
معصومه
6 تیر 92 11:23
آفرین به سلیقه و حوصله ات عزیزم...
چه خوشگل درس کردی عزیزم..


ممنون
روشنک
8 تیر 92 9:49
سلام اومدم تشکر کنم از محبتت ممنونم عزیزم خدا شازده پسر قشنگت رو برات نگه داره مامان خانومی.....
مرمر(مامی کسرا)
19 تیر 92 12:04
آفرین به این مامانی خوب و مهربون.... راستی مامانی کسرا من تو یه مسابقه شرکت کرده بنام نی نی شکمو خواهش میکنم بهش رای بدید.....یادتون نره ها ...فقط یه اس کوچولوهه.... کافیه عدد 495 رو به 20008080200 اس ام اس کنید...یه دنیا ممنون...
مامان مهرو جون
24 تیر 92 0:13
خیلی قشنگه مانی جون دندون 20امت مبارک
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 تیر 92 1:37
آفرین ... چه باحال شدن ...
خانم معلم بندری
21 مرداد 92 11:45
چه بادکنکای خوشگلی


باعث افتخاره که بهم سر میزنید