مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

قبل از شب يلدا

1391/9/28 18:08
نویسنده : مامان فاطمه
468 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                 

 

شب یلدا

سلامniniweblog.com

 

شب يلدا نميدونم ميريم مهموني يا نه چون قراره بريم

تصاویرشباهنگ Shabahang Picturesشايد مهمون بياد واسمونني ني شكلك

 

www.hamtabar.com | تصاویر مدل هندوانه آرایی شب یلدا ۱۳۹۱

تزیین هندوانه شب یلدا

به هر حال شب يلداي همه ني ني ها مبارك باشه اگه ميتونيد بريد پيش مامان بزرگ بابابزرگ فال بگيريد هندوانه بخوريد وخوش باشيد

dancing

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامان ماني جون
26 آذر 91 15:57
الهی شما هم یه یلدای خوب داشته باشین مانی جونو ببوس
هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:34
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان یزدان
27 آذر 91 7:05
یلدات مبارک عزیزم.





ممنون
امیر مهدی و عمی
27 آذر 91 13:58
سلام عزیزم یلدای شما هم مبارک انشااله شب خوبی رو پیش رو داشته باشید گل پسرو ببوس




ممنون
امیر مهدی و عمی
27 آذر 91 13:59
عزیزم رمزرو خصوصی گذاشتم
مامان یه فسقِلی
27 آذر 91 14:23
یووووهوووو.... سلاااااااااااااام ... امیدوارم یلدای خوبی پیش رو داشته باشید.

از اینکه به وبلاگ فسقِلیه آینده م سر زدید ...مجددا ممنوووووونم.


راستی، لینکتون کردم با افتخار




خواهش ميكنم منم لينكتون ميكنم


خاله جون ادرستو اشتباه دادي پيدا نكرده ولي من ميگردم پيداتون ميكنم



مامان آبتین
27 آذر 91 14:23


مانی جونم این بوسها مال توهستن ! به مامان بگو هزار تا بوست کنه خوب؟ خووووووووب؟




مرسي خاله جون
مامان آبتین
27 آذر 91 14:28
مانی جونم ببخشید شکلک های بوس من قلب اومد برات! در قلب منی فسقلی !
بیا اینم هزار تا بوس:






ممنون خاله جون
نیم وجبی
27 آذر 91 19:29
دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ..✿
28 آذر 91 14:08
سلام عزیزم
باعث افتخاره
ممنون از لطفطون
همین امروز براتون میزارم عزیزم




ممنون
امیر مهدی وعمی
28 آذر 91 14:23
سلام عزیزم خیلیییییییییییییی
مامان ماني جون
28 آذر 91 16:01
ممنون ما خوبیم شما چه طورین؟



سلام خاله جون- خوبيم
سارا
28 آذر 91 16:10
چه هندوانه هایی. آب دهنم راه افتاد
من که اینجا تنهام . البته نه تنهای تنها. اما پدر و مادر که نباشن همه دنیا هم جمع بشن آدم تنهاست
شب یلداتون مبارک




اره عزيرم خانواده يه چيز ديگه هست منم اينجا بدون خانواده يلدا رو جشن ميگيريم
معصومه
28 آذر 91 17:51
سلام عزیزم.ممنون که به وبم سر زدین.با افتخار لینکتون می کنم..مانی جان را هم ببوس..با اون چشای خوشگلش..ماشاالله



ممنون خاله جون
بابابزرگ گلشید
28 آذر 91 19:41
سلام ممنون که سر زدید

چون نوه دختری هم دارم توی وبش نوشته ام نوه پسری
اگر دوس داشتید وبلاگ ارسطو جون ما هم ببینید
باز ممنون که سر زدید
یلداتون مبارک
هزار ماشاالله به مانی جون


ممنون حتما ميرم سر ميزنم
آزاده مامان ایلیا
28 آذر 91 23:23
مامان مانی جون سلام.خیلی خیلی خوشحالم می کنیدازاینکه میبینم همیشه به وبلاگم سرمیزنیدامیدوارم شب یلدای خوبی رودرکنارمانی جون وهمسرتون داشته باشید


ممنون شما هم يلداي خوبي داشته باشيد
ني ني شكلك
29 آذر 91 0:48
به آخر پاییز پاییز رسیدیم،همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!
روی تختت امشب،
بشمار تعداد دلهایی را که به دست اوردی
بشمار تعداد لبخندهایی که بر لب دوستات نشاندی
بشمار تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی
فصل زردی بود،تو چقدر سبز بودی؟
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم!!


ممنون دوست خوبم
rahim
29 آذر 91 12:37
سلام وبلاگ زیبایی داری خیلی باهاش حال کردم ممنون میشم هر موقع اپ کردی خبرم کنی بیام بخونم خوشهال میشم به ما هم سر بزنی اینم وبلاگ خانوم نرگس محمدی دوسداشتی سر بزن مرسی

www.nargesmohmadi1.blogfa.com


ممنون كه سر زديد حتما ميام
نسترن(مامان نیروانا)
29 آذر 91 13:14
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي
شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .



ممنون خاله شب يلداي شما هم خوش
نانی
29 آذر 91 14:41
مرسی از لطف شما و از اینکه به وب پسرم سر میزنین. با افتخار شما لینک شدین


ممنون
شاه نی نی
29 آذر 91 14:52
شاه نی نی شب یلدا رو به همه تبریک میگه


ممنون
مامان سبحان جون
29 آذر 91 14:59
شب یلدا امیدوارم بهتون خوش بگذره


ممنون
مامان ماني جون
29 آذر 91 15:24
خدا رو شکر درست شد
میگم اونجا که منطقه آزاده و هر چی اینجاست از اونجا میاد
واقعا لباس خوب واسه مانی جون گیر نمیاری؟


لباس پسرونه نسبت به دختر ها خيلي كمه خود فروشنده ها هم ميگن


خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 آذر 91 23:46
ما مخلص شماییم



مرسي خاله جون
مرمر(مامی کسرا)
13 دی 91 16:33
سلام وبتون خیلی خیلی قشنگه.من لینکتون کردم.(البته با اجااااااااااازه)


منم لینکتون میکنم
کاترین
6 بهمن 91 21:43
مانی جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
خوبی عزیزم؟چه عکسای نازیییییییییییی داشتی فدات شم.
ایشالله صدوبیست سال زنده باشی .مانی جون منم پسرم دور از جون تو هم سن وسال تو هستش ولی الآن مریضه دعاکن پسرم حالش خوب بشه


ممنون خاله جون-ادرستون صحيح نيست اگه دوباره اومدي لطفا ادرس صحيح و اسم وبلاگتون بزاريد بهتون سر بزنم ايشا.. ني ني زود خوب شه