مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

نازنین من

1391/11/16 11:16
نویسنده : مامان فاطمه
336 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شاعر این شعر پدر شوهرم میباشندیوللبخند

 


 

 

 

ای غزل تر از ترانه

من غزل خون تو هستم

توی کوچه های آواز

من پریشون تو هستم

زیر چتر دودی آه

من شب نشین عاشق

از تو گفتم و نوشتم

روی برگای شقایق

                        تو میتونی تو میتونی     منو از خودت بدونی

                        چرا طفلکی دلم رو        توی آتیش میکشونی

من با اولین نگاهت

رو به ویرونی گذاشتم

هر چی داشتم یا نداشتم

واسه تو کم نذاشتم

تو اگه ستاره باشی

من میام ستاره چینی

اونقده برات میمیرم

تا تو پیش من بشینی

                      تو میتونی تو میتونی    منو از خودت بدونی

                      چرا طفلکی دلم رو       توی آتیش میکشونی

بادا باد ، هر چی که باشه

من تورو به دست میارم

واسه ی به تو رسیدن

جونمو برات میذارم

ای غزل تر از غزلها

تو چراغ خانه ام باش

وازه وازه های آبی

واسه ی ترانه ام باش

                 تو میتونی تو میتونی    منو از خودت بدونی

                      چرا طفلکی دلم رو       توی آتیش میکشونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

معصومه
15 بهمن 91 19:42
واقعااااااا/چه پدر شوهر فرهیخته ای..
مامان یزدان
16 بهمن 91 9:16
به به چه شعری.
امیر مهدی و عمی
16 بهمن 91 16:08
سلام
دست پر همسرتون درد نکنه خیلی زیبا سرودن
دست شما عروس مهربون هم درد نکنه


خواهش دارمX
مامان یه فسقِلی
16 بهمن 91 19:09
{ه خوش ذوق هستن ایشون ...


ممنون كلا ايشون تو كار هنر هستن شعرهاشون رو خواننده ها ميخوونن مخصوصا شعرهاي گيلكي
معصومه
17 بهمن 91 10:36
بابابزرگ گلشيد
17 بهمن 91 22:33
معصومه
18 بهمن 91 10:17
مرمر(مامی کسرا)
18 بهمن 91 10:53
ای ول عجب شعری........عجب پدر شوهری................عجب عروسی.............


ممنونم
مری
18 بهمن 91 18:00

دمش گرمممممم بابا ایول خوشبحال مانیییییییی....منم شاعرمممم


چه خوب شعرات بزار ما بخونيم
آزاده مامان ایلیا
19 بهمن 91 12:15
فاطمه جون سلامبازم مثل همیشه ممنون که به ماسرمیزنی متاسفانه این چندوقت هم بچه هامریض بودندوهم خودم امابه محض اینکه دیدم جویای احوالمون هستی کلی انرژی گرفتمامیدوارم که مانی جون ازاین سرماخوردگی که همه بهش مبتلا شدند نگیره وهمیشه سالم وسرحال درکنارت باشهضمناایول داره داشتن همچین پدرشوهرباذوقیخوشابه حال شماباداشتن همچین گوهرگران بهایی


ممنون عزيزم اره سر ميزدم نبودي
مامان آنی
22 بهمن 91 16:06
چقدر زیبا
فاطمه جون پدر شوهر من هم فوق العادست
خدا حفظ شون کنه


سپاسگدارم