مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

غافلگيري

1391/11/19 12:13
نویسنده : مامان فاطمه
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بچه ها بعضي اوقات حرفايي ميزنن كه ادم بزرگارو غافلگير ميكنن مثلا ديروز ماني رو بردم حمام بعد از اينكه لباساشو تنش كردم بهم گفت:"مامان نرسي كه منو شستي"،من تعجب كردمتعجبفك كردم اشتباه فهميدم بهش گفتم چي ميگي مامان دوباره حرفشو تكرار كردخيلي خوشم آمدنیشخندخوشحال شدم

همين حرفو وقتي ميبرمش دستشويي باز زدو گفت :"نرسي مامان كه منو شستي"خيلي باحال بودنیشخند

واسه همين هزار تا بوس واسه پسر خوشگل نانازيمماچماچماچماچماچ

هر وقت يه چيزي ميخوره ميگه" دستم بشورم كفيفه "ولي خيلي حساسه اگه يه لكه كوچولو رو ميوه باشه اخماش تو هم ميره منتظرميگه پوست داره حتما بايد كاملا بدون لك وخوشگل باشهدلقک

بعضي اوقات فك ميكنم اين اخلاقش به كي رفتهسوال

امروز صبح سي دي ورزش گذاشتم خانومه گفت حاضرين ورزش كنيم ماني گفت :بله خانومتعجب،بعدش كلي اينور اونور پريدو گفتش "مامان من بلد نيستم خسته شدم" ورفت نشست نگام كردچجوري ورزش ميكنم

هنوز هم عاشق سنجده ديشب موقع خواب باب اسفنجيش آوردم كنارش تا بخوابه گفت" نه سنجد ميخوامممم"گاوچران

دوباره موقعي كه ميرم تو آشپزخونه مياي پام ميچسبي ميگي بياااااا گريه ميكني يه مدت يادت رفته بودابرو 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

معصومه
19 بهمن 91 12:23
وای الهی..انقد ذوق کردم وقتی دیدم مانی جان برام پیام گذاشته..خاله بخورتش.. وای چه ناز ام حرف میزنه برات..یه بوس محکم برا مانی خوشگلم..


مرسي خاله
معصومه
19 بهمن 91 14:57
سلامممممم عزیز..بدو بیا به یه مسابقه دعوتت کردم بدوووووو...


اومدم
مامان مانی جون
19 بهمن 91 15:20
آخی عزیزم قربونت برم که اینقده مودبی
آفرین به تو
وای که چه بده وقتی کار داری بچه ها بخوان بهت بچسبن
وووووووویییییییییی


اره خيلي بده حرص ادم در مياد
معصومه
19 بهمن 91 18:02
یه پست جدید بزا و توش بنویس چرا وبلاگتو دوس داری بعد به سه تا دوساتم دعوت کن به این مسابقه مثل من.بعدشم جایزه ات پیش من محفوظه..(شوخی )


انجام دادم عزيز
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 بهمن 91 23:15
نرسی که واسمون پست گذاشتی ...

ماشالا که انقدر شیرین زبونه


خواهش ميكنم گلي
مرمر(مامی کسرا)
20 بهمن 91 0:00
الهی تو چقدر بامزه ایییییی مانی کوچولو.


ممنون خاله
مامان رقیه
20 بهمن 91 22:31
سلام نرسی که بهمون سرزدی قربون زبون شیرینش بشم ممممممممممن
مرمر(مامی کسرا)
21 بهمن 91 14:16
1000000000000000000000000 تا بوس خوشمل برا مانی جون.
مامان آنی
22 بهمن 91 16:04
از مامان و بابای خوبه که مانی جون هم اینقدر گل شده



مامان عاشق
30 بهمن 91 10:13
بوسسسسسسسسسسسسس با این زبونش