مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

بالا خره خونه جدید

1391/12/27 13:30
نویسنده : مامان فاطمه
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جند روز اومدم خونه جدید کلی کار ریخته سرم دست تنها هم هستم از اینکه سر زدید ممنون

راستی مامان کسرا حون من اومدم جوابتو بدم ولی کد امنیتی نداره اگه تو گوگل سرچ کنی تهیه سبزه عید میتونی یاد بگیری ولی الان واسه عدس خیلی دیره شاید گندم جونه بزنه سر سفره عید ولی تاسیزده بدر سبز  میشه

اگه نیومدم عید همه مبارک  با آرزوی سالی خوش برای همه پدر ومادرا وبچه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مرمر(مامی کسرا)
27 اسفند 91 0:06
ممنونم عزیزم...خسته نباشی.من سبزه کاشتم..گندم گذاشتم تو ظرف سفالی.خیلی خوب شده.همین الان کلی قد کشیده.مرسی .
مرمر(مامی کسرا)
27 اسفند 91 0:11
راستی سال نو رو پیشاپیش به شما و خونواده ی محترمتون تبریک میگم..امیدوارم تعطیلات خوش بگذره....
مامان یزدان
27 اسفند 91 7:55
خسته نباشی عزیزم.
مامان ملینا
27 اسفند 91 11:04
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 اسفند 91 14:59
من خودم به تنهایی حسابی درک می کنم تو رو ...


امیدوارم هر چه زودتر روبه راه بشی و سال خوبی رو در کنار خانواده عزیزت شروع کنی ...

مواظب خودت هم باش.


ممنونم
شاه نی نی
27 اسفند 91 18:40
مرسی عزیزم عید شما هم مبارک . مانی رو ببوس
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
27 اسفند 91 22:53
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری…
معصومه
28 اسفند 91 11:00
خدا یا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر پس برایت ارزومندم که زندگیت به بهترینها تغییر کند. . . . عید پیشاپیش مبارک عجیجممممم
مامان مانی جون
28 اسفند 91 16:25
الهی به سلامتی خسته نباشی عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 23:15
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد، و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد. پیشاپیش سال نو مبارک . . . دوستدار همیشگی ات: ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
شاه نی نی
29 اسفند 91 12:18
ا ی آنکه به تدبیر تو گردد ایام ای دیده ودل از تو دگرگون مادام ای آنکه به دست توست احوال جهان حکمی بنما که گردد ایام به کام سال نو بر شما و خانواده ی محترمتان مبارک
مامان عاشق
29 اسفند 91 14:51
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان نوروزتان مبارک
امیرمهدی و عمی
30 اسفند 91 22:47
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک