مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

از دست مانی و یه خبر

1392/3/28 10:14
نویسنده : مامان فاطمه
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از دست مانی صبح کلی باهاش بازی کردم خسته شدم ورفتم نشستم تا استراحت کنم توی راهرو ولو شد و ادای گریه کردن و در اورد ومیگفت "مامان تنهام نزار مامان"

کاراش یادم میره از این کارا زیاد انجام میده

خبر اینکه از مهر امسال احتمالا میرم مدرسه خانم معلم میشم  بقول سیمرغ عزیز مستخدم اموزش وپرورش ،معلم کلاس دوم، خیلی دوست داشتم الان هم خوشحالم ولی یکم هم استرس دارم چون دوست دارم معلم خوبی باشم از همه دوستانی که تجربه دارند خواهش میکنم به من هم تجربیاتشون بگن تا کمکم کنه یا از کتابهای که کمک کننده هست اطلاع دارین لطفا بگین

از الان توی سایتهای مختلف دنبال سوالای امتحان چطور رفتار کردن با بچه ها میگردم به قول خاله فرح میگه برو یکسال خوش باش استرس نداره ولی از اونجایی که ذاتم استرسی نیشخند  نمیدونم والانیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ماني جون
27 خرداد 92 18:36
الهي به سلامتي
پس خانووم معلم شدي
خريداتون هم مبارك
ببوس پسر كوچولوي شيرينتو


ممنون خاله جون
سیمرغ
28 خرداد 92 9:49
به به چه خبری خوبی. عزیزم اصلاً کار سختی نیست. مطمئنم تو از پسش به خوبی بر میای.
قربون پسرت برم که اینقده باهوشه و سر مامانشم کلاه می ذاره.
راستی بهراد ما یه دو ماهی از مانی کوچیکتره و اونم کلی فیلم داریم باهاش
موقع انتخابات یه کارت تبلیغاتی یه کاندیدای خانومو آورده به مامانم نشون می ده میگه: عزیز این خانومه دوست خاله مریمه؟
یا وقتی مامانم با تلفن حرف می زنه می پرسه: عزیز کیه؟ دوستته؟ خانومه یا آقا؟


ممنونم جانم از دست شیرین زبونیهای بچه ها مواظب عزیزش هستش
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 خرداد 92 8:25
مــــــــــــــــــــوفق باشی خانوم معلم ...


ممنونم
همهمه
29 خرداد 92 12:14
خیلی خوشحال شدم خبر خیلی خوبی بود حتماً موفق می شی عزیزم


ممنونم
دوشیزه
29 خرداد 92 16:52
تبریک میگم. مطمئنم تجربه جالب و متفاوتی خواهی داشت.
آموزش بچه ها در عین سادگی مهارتهای خاص خودش رو می طلبه و ارتباط باهاشون در عین جذابیت، پیچیدگیهای خودشو داره..
موفق باشی



ممنونم بله پیچیذگیهای خاصی داره
مهساونی نیش
21 اسفند 92 21:24
مبارکه مبارکه