مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

ما برگشتیم

1392/6/16 14:22
نویسنده : مامان فاطمه
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

13 شهریور با مانی جونم برگشتیم یعنی دو روز پیش از وقتی اومدم ،خونه رو تمیز میکنم کلی خاک گرفته دیروز متوجه شدم که مهد کودکی که کنار خونمون بود جاشو عوض کرده نمیدونید چقدر حالم گرفته شده امروز صبح رفتم یه مهد دیگه البته ظاهرش بد نبود به بچه ها صبحانه واگه خواستیم ناهار میدن سرویس هم داره ولی نمیدونم با ساعت کارم جور در میاد یا نه واسه مانی نگرانم بچم اخه راحشم دورتره اون مهد کنار خونمون بودش چه کنیم دیگه شاید حکمتی بود که ما از اون بیخبریم

امروز که بردمش زیاد تمایلی نشون ندادباید این دو هفته ببرمش تا عادت کنه

عکسارو هم وقت نکردم بریزم تو کام این چند وقت سرم شلوغه

سعی میکنم به دوستای گلم سر بزنم

تا بعد بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سیمرغ
16 شهریور 92 15:04
سلام گلم، رسیدن به خیر، انشاءالله که این تغییرات همه خیره.
زودتر عکسارو بذار. دلمون خیلی تنگه مانی جانه.


چششششششمعزیزم ممنون
مرضی
16 شهریور 92 15:24
سلام فاطمه جان
رسیدن به خیر
دقیقا 13 شهریور دفاعم بود
همون روز که برگشتین
مدام درگیر پایان نامه و ... بودم
سرم خیلی شلوغ بود
ببخشید نشد باهات قرار بذارم ببینمت
انشالا سری های بعد
دوس دارم مانی جون رو ببینم که موهاشو کوتاه کردی
فک کنم این دخترمون خیلی تغییر کرده باشه
مهد هم کم کم عادت میکنه
اشکال نداره
تازه یه تنوعی هم میشه براش
بچه های جدید
دوستای جدید
مربی جدید
محیط و فضای تازه
و..
به فال نیک بگیر عزیزم


ممنون عزیز ایشا.. سری بعد ببینمتون
مامان یزدان
18 شهریور 92 11:59
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.


حتما عزیزم الان میام اگه وب واسم وابشه
وب وا نشد از همینجا تبریک میگم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 شهریور 92 18:39
سلام عزیزم... رسیدنتون بخیییییییر

خوشحالم که سالم و سلامت برگشتید...




ممنونگلی