مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

اولین روز مهد رفتن

1392/6/18 15:48
نویسنده : مامان فاطمه
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

واقعا این چند روز که اومدم خیلی سرم شلوغه نمیدونم به کدوم کارم برسم

امروز اولین روزی بود که با مانی جونم رفتم مهد البته خودم هم در کلاس باهاش بودم که کمکم عادت کنه واز نهد نترسه روز خوبی بود کلی وسایل مهد که واسش خریدم دادمش به مهد اصلا یادم نبود که چند تا عکس بگیرم ازشون بزارم تو وبش وقتی بزرگ شد ببینه فردا با خودم دوربین میبرم ازش عکس میگیرم از بچه ها هم همینطور البته اگه اجازه بدن

ساعت 12 برگشتم خونه غذا درستیدم بعدش مانی زود خوابید همش تا 3 و4 بیدار میموند منم با اینکه خسته بودم رفتم یه سری کارام انجام دادم الن هم میخوام عکسهای مسافرتمون بزارم

برو ادامه تا عکسارو ببینی

مانی

مانی در هواپیما کتاب میخوند موقع رفتن

مانی

اینم ابرای خوشگل

مانی ومحمد رضای گلم

مانی

مانی در ساحل چمخاله در حال شن بازی

مانی

مانی ومحمد رضا وقتی سیبیل دار میشن

اینجا مانی شبیه هیتلر شده مانی

مانی

مانی به امیر صدارا اب میده

مانی

امیر صدرا شن بازی میکنه

مانی

قلعه رودخان

مانیمانی

 

اینجا غروب کاسپینه

 

مانی

اینم حومه لنگروده یادم رفت اسمشو کجا بودبالای کوهه بعد میریم اونور کوه

مانی

 

عکسای تولد مانی رو تو یه پست دیگه میزارم براتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان مانی جون
18 شهریور 92 16:36
خدارو شکر که به سلامت رفتین و برگشتین الهی بهتون خوش گذشته باشه عکسا هم خوب بود ببوس مانی جونو
مرضی
18 شهریور 92 16:43
عکسای قشنگی بودن فاطمه جان
سیمرغ
19 شهریور 92 14:58
آخی قربووووووووونش برم، کجاش شبیه هیتلر شده؟ حرف درمیاریا خواهر

عکسا خیلی قشنگ بود، ایشالا همیشه با یه کوله بار پر از عکس و خاطرات قشنگ از سفر برگردی


ممنون گلی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 شهریور 92 18:41
چقدر سیبیل ها بامزه بودن...

واااای... قلعه رودخان.. اسمشو زیاد شنیدم...

امیدوارم بتونم برم...

آخه خیلی وقته سمت شمال نیومدیم...



مرسی از بابت عکس ها .... مخصصصوصا اون ابرها، چه حس خوبی به ادم میدن...

اره ابرا خیلی خوشگل بودن



همهمه
21 شهریور 92 22:20
منم خیلی دوست دارم برم قلعه رودخان خیلی تعریفشو شنیدم از عکسا معلومه که خیلی خوش گذشته مانی هم خیلی خوشگل تر شده بید
ابرا هم خیلی قشنگ و دوست داشتنی بیدن
همیشه خوش باشی


ممنون اره خوشگله
مامان یزدان
23 شهریور 92 7:15
انشاالله همیشه به سفر و خوشی.


ممنونگل][گل
رها مامان راستین
26 شهریور 92 10:43
خدارو شکر که به سلامت رفتین و برگشتین
امید وارم خوش گذشته باشه ما منتظر عکسا هستیم


عزیزم عکسارو تو ادامه مطلب گذاشته بودم