مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

مسافر کوچولو مانی

تولد مانی با تم انگری برد

1392/6/19 18:12
نویسنده : مامان فاطمه
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این برای سومی باره که مطلبمو وارد میکنم پاک میشه امیدوارم دیگه نشه

امروز با مانی عزیزم رفتم مهد هنوز  هم بهم وابسته هستش هر جا میرم میاد که یه موقع در نرم

تولد مانی رو دوماه زودتر گرفتیم واسه اینکه راهمون از خانوادهامون دوره وابان ماه نمیتونیم  بریم

تم تولدشو خودم درست کردم

حالا اگه میخوای ببینی برو ادامه مطلب

مانی

یکی باب اسفنجی هم با مقوای رنگی درست کردم

مانی

مانی

اینم راحته نگاه کنی یاد میگیری

مانی

اینم کاغذ کادو بودش بریدم به خلال چسبوندم

مانی

مانی

اینم مانی البته قبل اینکه لباس تولدش بپوشه

مانی

مانی

اینم کیکش که رنگش مانی انتخاب کرد

مانی

اینم سالاد الویه

مانی

مانی

مانی

اینم کشک بادمجون بود که زندایی مازیار درست کرد من که اصلا نخوردم چون بادمجون دوس ندارم از میز غدا عکس گرفتم ولی بچه ها فک کنم پاکش کردن یا با گلکسی مازیار گرفتم اگه داشتم میزارمشون

االبته تولد خانوادگی بود زیاد شلوغ نکردیم

امیدوارم شما هم همیشه شاد باشید وموفق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 شهریور 92 18:38


مبارکهههههههههههههههههه

آفرییییییین عزیزم. دستتم درد نکنه....


[
سیمرغ
20 شهریور 92 12:48
ایــــــــــــــــــــــــم

عجب غذاهایی عجب کادوهایی عجب تزئیناتی
نه دیگه فاطمه جان انگاری قسمت اینه که ما واسه آبان ماه بیایم قشم


تشریف بیارین خانم خوشحال میشیم
همهمه
21 شهریور 92 22:24
خیلی دلم خواست از اون کشک بادمجون من عاشقشم
خیلی مبارک باشه خیلی خیلی
مانی جون تولدت مبارک همیشه زنده باشی


من که اصلا باذمجون دوس نداشته بیدم
مرضی
22 شهریور 92 10:34
ب به به
مامان با ذوق و خوش سلیقه
تولد مانی جان مبارک
ایشالا دومادیش
غذاها و تزییناتشونم خیلی قشنگ بود
کیکش هم خوشکل بود
همه چی عالی بود
خسته نباشی


ممنون گلی
مامان یزدان
23 شهریور 92 7:14
عزیزم تولدت مبارک.
امیر مهدی و عمی
24 شهریور 92 16:03
سلام عزیزم مبارک باشه دستتون درد نکنه خیلی عالی بود انشاله تولد 120 سالگیش. همیشه شاد باشید