مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

0000

1391/11/29 20:12
نویسنده : مامان فاطمه
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند روز پیش مانی بهانه گرفت بره خونه مامان بزرگ و بابابزرگ ولی نمیشد رفت بهش گفتم مامان جون راه دوره نمیشه بچم راضی شد وگفت" راه دوره راه دوره"بعدش تل کردم به بابابزرگش عکس بابابزرگش اوفتاد رو گوشی گفت "بابابزرگ ایبیل داره"گفتم چی فهمیدم میگه بابابزرگ سیبل دارهنیشخند چندروز پیش خواستیم بریم بیرون سوار ماشین که شدیم آقای راننده هم سیبیل داشت بهش گفت بابابزرگ سیبیل داره راننده هم وقتی واسش ترجمه کردم که مانی چی میگه کلی خندیدو تا مقصد کلی باهاش حرف زد                        موقع خواب میاد بغلم میکنه میگه" عقشم مامان جونم" خلاصه کلی دلبری میکنه

 

امروز رفتیم بیرون موقع برگشت توی ماشین مانی میگه مامان" عبق عبق" گفتم چی میگی مامان میگه "درخت عبق" فهمیدم میگه درختا عقب میرن چون توی ماشین نشسته بود بیرون نگاه میکرد فکر کرده درختا عقب میرن هی میگفت دیدی مامان درختا عبققهقهه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان یزدان
30 بهمن 91 8:48
مانی جون دیگه بزرگ شده.
الهی فداش بشم.



اره عزیزم چندبار اومدم تو وبتون باز نمیشد نمیدونم چرا
مامان عاشق
30 بهمن 91 10:10
ماشالا به این پسر خوش زبون
معصومه
30 بهمن 91 10:54
از دس این مانی خان شیطون با این دلبریاش.. خوبی عزیزم؟بوسسسسسسس


ممنون شما چوری
شاه نی نی
30 بهمن 91 14:46
ماشالله چه نازه . آدم دیوونه ی این شیرین زبونی ها میشه.
امیر مهدی و عمی
30 بهمن 91 20:18
سلام بر مامانی مهربون
و گل پسر باهوش و شیرین زبون
خیلی عسلییییییییی



ممنون
مامان آینده یه فسقلی
1 اسفند 91 1:18
وای خدا.

چقدر شیطون.

ماشاالله روابط اجتماعی خوبی هم داره

نانوا، مغازه دار، راننده تاکسی

دل همه رو شاد می کنه، از جمله ما


ممنون اره فکر کنم مثل داداشمه بچه بود همینطوری بود

مامان آینده یه فسقلی
1 اسفند 91 1:19
قالب جدید هم مبارک



از قبلی، خوشمل تره


ممنون مانی انتخاب کرده عاشق پرنده خشمگینه
مامان یزدان
1 اسفند 91 12:49
قالب جدید مبارک عزیزم.


ممنونم عزیز قالب شما واسه من باز نمیشه
مامان آنی
1 اسفند 91 23:51
الهی قربونت برم با اون عبق عبق گفتنت