مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

وقتی نمیخایی بخوابی

1391/12/1 19:22
نویسنده : مامان فاطمه
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

صبحها که از خواب پا میشی دیگه نمیزاری من بخوابم هی صدام میکنی ومیگی بیدار شو هر چقدر بهت میگم بزار بخوابم یه بهانه پیدا میکنی که بیدارم کنی اول میگی مامان بیدار شو بعدمیبینی که نمیشم بعدش تا یه خورده تکون میخورم میگی مامان بیدارشدی مامان بیدارشدی باز یه ترفند دیگه که مجبور میشم بیدار شم اینه که میگی مامان جیش دارم اخ اخ داره میریزهکلافهکه مجبور میشم بیدار شم

 

بعداظهر که نمیخایی بخوابی میگی مامان واسم کتاب بخون بعدش میبینی که چشام کم کم میبندم بغلم میکنی میگی مامان دوستت دارم که من بخندم وبیدار شم مسخره بازی در میاری

خلاصه بعضی اوقات هم کارای بد میکنی و عصبانی میشم از دستت ودعوات میکنم میگی" مامان دعوام نکن"دل شکسته

بهت میگم تو عسلی وتوشیرینی میگه نه من عسل نیستم من شیرین نیستم من مانیم

وقتی میریم پارک بغل خونه میری واسه خودت بازی میکنی وسنگای کوچیک پرت میکنی شیطونی میکنی اخه الان دیگه بچه ها زیاد نمیان نمیدونم چرا شاید یه کم هوا سرد شده باشه بعضی اوقات هم صبحها میریم که آفتاب داره هوا خوبه.

امروز دوستم زهرا با همکاراش از تهران اومده قشم ولی هنوز خونه ما نیومده سرش گرمه با خرید کردن نیشخند

قلبماچمامانی دوست دارم خیلی زیادددددد هر روز حرف زدنت بهتر میشه ادم احساس میکنه که بزرگ میشی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان مانی جون
1 اسفند 91 20:39
عزیز خالی بندم قربونش برم با این شیطونیاش بووووس
مامان آنی
1 اسفند 91 23:46
اینقدر ذلم می خواست امسال عید میومدم قشم حیف که نمیشه
خوش به حاله دوست مامانی



اخی ایشا... فرصت بشه بیاین
معصومه
2 اسفند 91 11:11
سلام عزیزم..خوبی؟ به به حسابی هم که شیطون شده مانی خااان..چه پسر زرنگی..ماشاالله.. پس قراره مهمون داری کنی؟پیاپیش خسته نباشی گللللللممممم..


ممنون
مامان یزدان
2 اسفند 91 13:05
سلام گلم.با یک بروزر اینترنت دیگه امتحان کن.شاید باز بشه.



باشه ممنون
مامان مهرو
2 اسفند 91 17:25
ای شیطون نذار مامان بخوابه میدونی اخه تو این دو سال عادت کرده
معصومه
3 اسفند 91 9:33