مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

مهربونم

1392/1/21 14:24
نویسنده : مامان فاطمه
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز وقت دندونپزشکی داشتم وقتی اومدم خونه خیلی درد داشتم با اینکه مسکن خوردم اروم وقرار نداشتم تا وقتی که یخ گداشتم ویه کم آروم شدم وقتی درد داشتم نمیتونستم حرف بزنم دکتر هم گفت حرف نزن تا دو ساعت ولی مانی میگفت مامان حرف بزن بهش میگفتم نمیتونم دندونم اوف شده میگفت" خوب میشی مامان  خوب میشی "میومد بغلم میکرد ونازم میکرد رفتم دراز کشیدم  تا استراحت کنم دیدم مانی هم اومدم کنارم دراز کشید هی دستمو ماچ کرد و بغلم کرد وکلی صورتمو بوسید وخلاصه بغلم کرد و میگفت مامان دوستت دارم ومیخندید نمیدون ی چه حالی کردم از این حرکاتش دردمو فراموش کردم(البته همیشه این کارا رو میکنه ولی دیروز بیشتر کرد) بعد نیم ساعت گفت مامان خوب شدی؟ گفتم بله بهترم گفت خوب دیگه پاشیم بریم کارتون ببینیم پاشو پاشو ....      به فرشته (خواهرم)  این حرکات ورفتارشو که گفتم  میگه احتمالا این میخواسته دختر بشه پسر شده نیشخند                                        مهربونم ازت ممنونم که به فکر مامانی بودی تا اوفش زودتر خوب شه خدا به همه یه بچه خوب وسالم بده تا لذت این دقایق و خودشون بچشند البته شیرینی بچه رو میگم نه دندون دردنیشخند     

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ماني جون
21 فروردین 92 16:21
الهي ديگه دندون درد نداشته باشي
قربونش برم كه اينقده با محبته
واسه يه ثانيه يعني از حد گذشتن يعني تصوري كه از شيطوني داري رو تو يه ثانيه نشون ميده ديگه تا تهش برو


ممنون الهی
معصومه
21 فروردین 92 16:43
الهیییییییییییی..چه پسر نازی... خوشبحالت عزیزم با این گل پسرت..خدا حفظش کنه؟
دندونت چطوره الان؟ بهتر شده؟


ممنون نه خواهر از دندون شانس ندارم فک کنم 50 سالم نشده به مصنوعی برسم
مامان عاشق
22 فروردین 92 10:39
درد دندون که سهله ادم بزرگترین درد ها رو با دیدن کارهای این بچه ها از یاد میبره


]
مامان ملینا
22 فروردین 92 10:54
سلام عزیزم خدا بد نده .ان شالله که تا الان خوب شده . روی گل مانی رو غرقه بوسه می کنم.بوسسسسسسسسسسسسسس


___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............


ممنون خاله جون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
22 فروردین 92 11:15
خیلی باحال بود، همیشه نوشته هات سورپرایز هستن .. خیلی هیجان انگیزه ...

ممنونم خانومی ...

الهی... چه پسملیه با احساسی ...


ممنون نظر لطف شماست
معصومه
23 فروردین 92 12:25
امیر مهدی و عمی
24 فروردین 92 19:10
باریکلا گل پسر مهربون خدا حفظت کنه