مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

این چند روز

1392/2/3 0:46
نویسنده : مامان فاطمه
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وعلیکم جمیعا

این چند روز که گدشت اینترنت خونه تموم شدو من نمیتونستم بیام فقط با گلکسی مازیار میومدم با هزار مکافات نطرات میدیدم ومیرفتم تا امروز که دوباره شارز کردش توی این جند روز سالگرد ازدواجمون بود که گذشت یعنی 31 فروردین .

کارای بامزه ای هم انجام دادی وحرفای بامزه گفتی ولی الان چیزی یادم نیست ،هر روز چند بار آب وعسل میخوری میگی چایی میخام دیگه بعضی اوقات اعصابم خورد میشه از بس میگی عین این آدمای سیگاری که چایی میخورن  هی میگی چای میخوام ... از صبح ساعت 7/5 پامیشی صدام میکنی تا بیدار شم بعد میگی ااا مامان بیدارت کردم ؟ بیدار شو چای میخوام بعد مگی جیش دارم شلوارتو در میاری ومیدوی طرف دستشویی بهت یاد دادم خودتو بشوری ولی این کارو نمیکنی نمیدونی با چه زوری بیدار میشم کلافم میکنی واییییییییی الان که بیدارم فاتحه فردا صبح رو خوندم چون به زور بیدارم میکنی آخه مامانی بگیر بخواب

وایییییییییییییییییییییی عزیزم همین الا نکه مینوشتم یه صدایی اومد رفتم دیدم شلوارتو در آوردی رفتی جیش کردی نازییییییییییییییییییییی دوست دارم مامانی آخه چه پنهون دیشب توی جات خیس کردی گفتم باید شب پاشی جیش کنی بعضی وقتا پامیشی ولی بعضی موقع ها هم نه.

ولی الان تند رفتی توالت کارتو کردی سریع برگشتی  وخوابیدی قوربون بشه مامان بوس

رفتم یه تختخواب ماشینی دیدم واست 950 هزار تومن بود خیلی گرون شده ای کاش اون موقع میگرفتم گفتم بیام خونه خودمون بگیرم چه میدونستم اینقدر گرون میشه. حالا که پیش من میخوابی ببینم کی برات میخرم

برم دیگه 

بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان یزدان
3 اردیبهشت 92 8:40
سالگرد ازدواجتون رو تبریک می گم عزیزم


ممنونم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 اردیبهشت 92 11:14
اول اینکه سالگرد ازدواجتون مبارک
دوم هم اینکه خیلی باحال نوشته بودی درباره چایی و از خواب بیدار کردنت توسط گل پسریت ...
سوم هم اینکه خواهر بگو چی گرون نشده ..؟! همه چی ..؟!
ما هم خونه قبلیمون کمد دیواری داشتیم و دیگه نیازی به کمد نداشتیم، حالا اومدیم این خونه کمد می خواییم و حسابی هم گرون شده ...اون که من پسندیدم حدودای 1,500,000 تومنه

اول اینکه ممنونم
دوم اینکه خواهر اگه میدونستیم قیمتا دو یا سه برابر میشه عمرا اگه معطل میکردیم فورا میخریدیم اصلا به مغزمان خطور هم نمیکرد
مامان کوروش
3 اردیبهشت 92 14:21
سلام عزیزم ممنون که پیش ما اومدی ماشالله چه گل پسری داری خداوند حفظش کنه
م خط خطی
4 اردیبهشت 92 21:43
عزیزم
چند سری میومدم برات نظر بذارم نمیشد
خوبی خودت
مانی گل خوبه
شمال نیومدی؟
چند وقت یه بار میای
قشم خوش میگذره
راستی چی شد اونجایی
شوهرت چیکاره س مگه
مراقب خودتون باشید


سلام عزیزم اتفاقا منم میام ولی نمیتونم نظر بزارم چند بار اومدم ماشا.. چقدر سوال داشتی امسال عید نیومدم چون اومدیم خونه خودمون نزدیک عید بودمامانم اینا اومدن با برادرم اتفاقا داداشم کارمند بانک تو تهرانه -دست روزگار منو کشوند بخاطر کار شوهرم وگرنه از خدامه بیام شمال هر سال 2بار میاییم ممنونم که حالمو پرسیدی عزیز جان
ایشا.. چند وقت دیگه میام ولی دقیق معلوم نیس کی بیام
م(خط خطی خوانا)
5 اردیبهشت 92 15:41
ببخش زیاد پرسیدم
ایشالا هرجاهستی شاد وسلامت باشی


نه عزیزم خواهش میکنم
مامان سبحان جون
5 اردیبهشت 92 17:49
```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________} ♫ ♪ ♫تولد تولد تولدت مبارك♫ ♪ ♫ دوست عزیزم با عکس های تولد سبحان جون اپم
معصومه
5 اردیبهشت 92 21:47
سالگرد ازدواجتون با تاخیر مبارک عزیزم.. آره تخت و اینا خیلی گرون شده ولی ان شاالله بتونی برا مانی جانم بگیری..